با توجه به ممنوعیت واردات کالا‌های لوکس، پارکت آلمانی در ایران یافت نمی‌شود و یا اینکه متاسفانه دیده شده برخی، پارکت‌های ایرانی را به نام پارکت آلمانی به فروش می‌رسانند.
برای مشاهده پارکت های جایگزین آلمانی به صفحه «قیمت پارکت» مراجعه فرمایید.
در ادامه مطلب به معرفی برخی پارکت لمینت های برتر ایرانی خواهیم پرداخت که متاسفانه در ایران یافت نمی شود.

 

 انواع پارکت آلمانی درجه یک

 انواع پارکت آلمانی درجه یک

بهترین پارکت آلمانی چیست: اگر به دنبال بهترین پارکت آلمانی هستید، پیشنهاد ما بدون شک، برند وی پارکت و وینئو می‌باشد، این دو برند نیز در اروپا مطرح می‌باشند، پارکت وی پارکت از سیستم پیشرفته‌ی مگالاک (Mega Lock) استفاده کرده است.

پارکت لمینت آلمانی وی‌پارکت | Wiparquet

در پارکت آلمانی Wiparquet از سیستم انحصاری و پیشرفته‌ی کلیک، معروف به Mega Lock استفاده شده است. این برند شامل گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر و کتبی می‌باشد. پارکت وی‌پارکت در سه مقاومت سایشی AC3، AC4 و AC5 و در ضخامت‌های ۷، ۸ و ۱۰ موجود می‌باشد. پارکت آلمانی وی‌پارکت برای فضا‌هایی چون خانه، فروشگاه و پاساژها مناسب است. این برند دارای تنوع رنگهای جذابیست و با هر سلیقه ای سازگار است.

پارکت آلمانی وینئو | WINEO

پارکت لمینت وینئو | WINEO یک پارکت لوکس و با کیفیت آلمانی است که در مقاومت سایشی AC4 و ضخامت ۸ و ۱۰ میلی‌متر تحت برترین استانداردهای اروپا تولید می‌شود. این پارکت آلمانی برای فضاهایی چون خانه و فروشگاه مناسب می‌باشد. در حال حاضر این برند در بیش از ۷۰ کشور مشغول به فعالیت می‌باشد. در سال ۲۰۱۶ میلادی، مجله‌ی دکوراسیون Heimtex، این برند را به عنوان برترین برند پارکت لمینت در اروپا معرفی کرد.

 

قیمت پارکت چوبی آلمانی

قیمت پارکت چوبی آلمانی

قیمت پارکت‌های کاملا آلمانی به دلیل محدودیت، عدم موجودی و نرخ ارز بسیار بالا می‌باشد، اما این پارکت‌ها بهترین کیفیت را دارا می‌باشند، همانطور که گفته شد پارکت وی پارکت و وینئو به عنوان برترین و شناخته شده ترین برندها در اروپا در حال فعالیت می‌باشند.

 

جایگزین پارکت آلمانی چیست؟

جایگزین پارکت آلمانی

با توجه به اینکه پارکت لمینت های آلمانی در ایران یافت نمیشود، به شما پارکت هایی ایرانی را پیشنهاد میکنیم، پارکت های ایرانی نیز از کیفیت بسیار خوبی برخوردار میباشد، برای مشاهده این مدل ها به لینکی که در اول صفحه قرار دادیم مراجعه کنید. برای خرید کافی است که عکس پارکت مورد نظر خود را برای ما ارسال کنید، سپس مراحل بعدی را به ما بسپارید.